Transportskader

Selv om vi gjør vårt ytterste for at du som kunde skal bli fornøyd, skjer det dessverre av og til at det oppstår problemer med leveranser. Når du mottar varer fra Bad.no er det derfor viktig at du sjekker emballasjen grundig for eventuelle synlige skader.

Ved Levering

Når du mottar varen, må du se etter eventuelle skader på emballasje. Dersom du finner noen skade, noterer du dette på fraktbrevet før du signerer på at du har mottatt varene. Fraktør skal også signere på at dere er enige om de synlige skadene og du skal ha en kopi av fraktbrevet som bevis og garanti.

Etter Levering

Dersom du mottar varer hvor emballasjen ser uskadet ut, bør du åpne opp forsendelsen så snart som mulig, og sjekke innholdet for feil og mangler. Sjekk også at du har fått levert riktige produkter og riktig antall opp mot medlevert pakkseddel. Du skal alltid kontrollere varene for skade uten unødig opphold og senest innen 7 dager etter mottak.

Retursenter

Dersom noe er feil, kontakter du oss så snart som mulig. Ta gjerne bilder av skaden, og  bruk retursenteret på våre nettsider. Der kan du også se status for dine forespørsler.

For mer utfyllende informasjon vedrørende transportskader og reklamasjon viser vi til våre Salgsvilkår for forbrukerkjøp.

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.