Prismatch
Rask levering
Kjøp nå, betal senere
4,5 av 5 stjerner
Prismatch
Rask levering
Kjøp nå, betal senere
4,5 av 5 stjerner
Prismatch
Rask levering
Kjøp nå, betal senere
4,5 av 5 stjerner

Våre 3 beste og verste omtaler fra kunder i 2023

Så langt i 2023 har vi mottatt over 1000 omtaler, både negative og positive, og vi har lest hver og en. Noen omtaler treffer oss rett i hjertet, noen omtaler gjør oss smått frustrerte, mens andre omtaler gir oss et ordentlig smil om munnen.

Her kan du se hvilke omtaler som har påvirket oss mest så langt i 2023. Vi starter med de negative og avslutter med 3 positive tilbakemeldinger.

Vil du se flere firmaomtaler og produktomtaler? Se et utvalg av kunders positive erfaringer her.

Mats er en fornøyd kundeservice representant

Våre 3 verste omtaler

Vi prøver vårt beste på å gi alle våre kunder den perfekte handleopplevelsen, men dessverre glipper det fra tid til annen, og ikke alle er like fornøyde med oss. Her har vi plukket ut de 3 verste omtalene, og forklarer hvorfor disse gjorde sterkt inntrykk på oss.

Utgått returfrist

NPS Score 0 en negativ tilbakemelding på utgått returfrist

Året var ikke veldig gammelt da vi fikk en påminnelse om hvor viktig det er med god informasjon i forkant av kjøp. Eldre Porsgrund Showerama dusjkabinett har to ulike størrelser på trinsene sine, avhengig av årstall/modell.

Vi forstår svært godt at kunden er frustrert, og når det kommer til retur har vi 100 % åpent kjøp så lenge kunden informerer oss om ønsket retur innen avtalt frist på 14 dager fra mottatt produkt.

"Vårt tips er å alltid lese produktbeskrivelsene før kjøp og gir ikke det tilstrekkelig informasjon må du aldri nøle med å ta kontakt. Det er både miljøvennlig og penger å spare ved å velge riktig produkt første gangen, og vi hjelper deg å finne produktet du trenger"

-Erlend, daglig leder

Misfornøyd med fraktprisene

NPS Score 0 grunnet fraktkostnader og returfrakt

Denne traff oss dypt fordi frakt alltid er et hett tema innen netthandel, og oppslagene som har preget media de siste 2-3 årene har forklart mye om hvorfor frakt har blitt en vesentlig kostnadsbærer for de aller fleste norske bedrifter. Vi forstår godt at dette kan være frustrerende for enkelte kunder, men prøver her å gi en kort forklaring på hvorfor vi mener frakt er en tjeneste vi må ta betalt for.

Hos Bad.no støtter vi bærekraftig frakt og vi arbeider tett med logistikkpartnere som har gode arbeids- og lønnsforhold, som investerer i grønnere miljøvalg, velger jernbane over bil når det er mulig, som elektrifiserer bilparken sin og som bidrar med klimakompenserende tiltak. Det betyr også at frakt er en tjeneste vi må ta oss betalt for  faktisk mener vi at gratis frakt er både uansvarlig, lite miljøvennlig og bidrar til dårligere arbeids- og lønnsvilkår blant sjåførene.

"Vi prøver å spille med helt åpne kort om vår frakt, både på informasjonssider, FAQ sider, våre salgsvilkår og i kassen før betaling. Dette gir våre kunder mulighet til å ta et informert valg før et eventuelt kjøp. Som medlem av Trygg e-handel bruker vi "Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over internett" som er anbefalt og utarbeidet av Forbrukertilsynet, her er det regulert at kunde betaler returfrakt for varer de ikke kan benytte"

-Chris, salgsleder

Vi levde ikke opp til forventningene

NPS Score 0 våre 3 verste tilbakemeldinger - vi levde ikke opp til forventningene

Vi kjente litt ekstra på denne fordi forsinkelser skjer fra tid til annen, og det er en av tingene som skaper mest frustrasjon for våre kunder (og blant våre ansatte).  I tillegg synes vi det er utrolig kjedelig når kunder kjøper produkter som ikke passer sammen, slik at drømmen de hadde om ferdig bad ikke blir helt som forventet.

"Er du usikker, kontakt oss. Vi veileder og hjelper kunder daglig med å finne produkter som passer sammen og som gir dem drømmebadet. I tillegg kan vi ikke stresse dette nok - men book aldri en håndverker før du har mottatt varen din. Forsinkelser kan dessverre forekomme, varer kan bli skadet i transport, det har til og med skjedd at varer har forsvunnet under transport... da er det uheldig om du har bestilt inn en håndverker før varen er i hus og kontrollert for eventuelle feil, mangler og transportskader"

-Mats, salg og support

Våre 3 beste omtaler

Heldigvis får vi også masse skryt og fine tilbakemeldinger, sånne som virkelig varmer helt inn til roten av hjertet, sånne som skaper solskinn på en tung regnværsdag. Faktisk er det store flertallet av våre tilbakemeldinger positive, og det motiverer oss ekstra til å strekke oss enda lengre for at du skal være fornøyd. Vi vil være en trygg, seriøs og pålitelig leverandør når du trenger noe til badet, kjøkkenet eller vaskerommet. Her er våre topp 3 omtaler så langt i 2023.

God oppfølging til tross for forsinkelse

NPS Score 10 - fornøyd med service og levering

Denne tilbakemeldingen gjør oss skikkelig glad! Av og til blir ting forsinket, det kan være vår feil, en menneskelig glipp, et systemproblem eller helt andre uforutsette utfordringer. Uansett er det viktig for oss å følge opp alle kunder og når vi får en kunde som opplever oss som seriøse, til tross for en utfordring, blir vi stolt og føler vi har klart å leve opp til våre forpliktelser overfor kunden.

"Vi ønsker alltid å være en pålitelig og seriøs støttespiller til kundene våre, det trygge og gode valget. Takk for denne flotte tilbakemeldingen"

-Stian, lagerleder

Sjarmerende kommunikasjon og løsningsorientert

NPS Score 10 - tett oppfølging og rask levering

For noen flotte kunder vi har! Dette representerer egentlig alt vi ønsker å stå for, til hver eneste kunde. Vi kommuniserer tett med kundene våre og vi er løsningsorienterte når en utfordring oppstår, uansett årsak.

"Alle kan gjøre en feil og det er viktig å være til stede for kunden når det skjer, også når det er kunden som har vært uheldig. I tillegg er vi svært fornøyd med at levering skjedde hurtig og effektivt til tross for en fartshump. Takk for at du gjorde dagen vår bedre"

-Joanne, ordrebehandling

Kunnskap og kundefokus

NPS Score 10 - rask og effektiv leveranse

Vi måtte ta med denne, for den oppsummerer alt vi ønsker å være. Her får vårt svært kompetente support-team, bestående av rørleggere og produkteksperter, virkelig vise seg frem. Ut ifra et enkelt bilde kunne vi identifisere produktet kunden trengte og fikk dermed levert hurtig og effektivt.

"At alle kunder skal bli møtt med et vennlig smil og et genuint ønske om å løse deres utfordring, er noe vi jobber med hver eneste dag. Her har vi klart å levere en kundeopplevelse helt etter boken. Takk for at du delte din erfaring med oss"

-Frode, ettermarked

Vil du dele din erfaring?

Vår NPS Score sendes ut til 100% av alle våre kunder i etterkant av et kjøp. Dette er vårt viktigste verktøy for forbedring. Men visste du at du også kan dele din erfaring med andre netthandlere på både Google, Facebook og Trustpilot?

Omtale på Google

Har du en Google-konto kan du legge igjen en omtale om oss på Google sin plattform. Du følger bare lenken under.

LEGG IGJEN OMTALE PÅ GOOGLE

Omtale på Facebook

De aller fleste nordmenn har en Facebook profil. Visste du at vi også har en Facebook side? På denne siden kan du både følge oss for oppdateringer, og legge igjen en vurdering.

LIK OG LEGG OMTALE PÅ FACEBOOK

Omtale på Trustpilot

Plattformen har fått en del kritikk i nyere tid, men fortsatt bruker svært mange dette som en kilde til erfaringer og omtaler. Du kan gjerne besøke siden vår på Trustpilot og legge igjen en omtale der.

SKRIV EN OMTALE PÅ TRUSTPILOT

Tilbake til bloggen
Lagt i kurv Handlekurv  (0 produkt produkter)
4,5 av 5 stjerner basert på 2500+ omtaler
Handlekurven din er tom