Frakt og levering

Vi benytter alltid det mest effektive fraktalternativet for å holde lave fraktkostnader og rask levering. Bestillingen din kan bli levert i flere forsendelser, avhengig av hva du har bestilt.

Etter at din bestilling er blitt behandlet, vil du motta en sendingsbekreftelse pr. e-post med sporingslenke og lenke til ordrestatussiden i nettbutikken.

Transportør vil normalt kontakte deg når sporingslenken er aktivert i deres tracking-system.

Her kan du spore din forsendelse.

Forventet leveringstid er oppgitt på produktet og vil variere fra ca. 2-4 dager for et lagerført produkt, og opptil 3-5 uker for et produkt som produserer på bestilling.

Her kan du lese mer om frakt og levering.

Avvik og forsinkelser
Avvik fra forventet leveringstid varsles pr. e-post straks vi får kjennskap til forsinkelsen. Du får også oppdatert informasjon om ny forventet leveringstid.

Vi benytter alltid det raskeste og mest effektive fraktalternativet. Normalt betyr dette Postens klimanøytrale pakke til hentested på forsendelser under 35 kg, og hjemlevering til gateplan med Bring på større forsendelser.

Mer om våre fraktmetoder her.

Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal eller fraktbrev. Ta et bilde av skaden og send en e-post til vår kundeservice.

Inkluder mobilnummer, kundenummer og ordrenummer i e-posten, og ta vare på både produktet og emballasjen inntil saken er avklart.

Mer informasjon om transportskade finner du her.

Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din, eller hvis du har mottatt en annen vare enn den som står på ordrebekreftelsen din, må du ta kontakt med kundeservice pr. e-post.

Husk å inkluder ditt mobilnummer, kundenummer og ordrenummer i e-posten.

Uavhentede varer blir returnert til Bad.no. Vi kansellerer ordren din og du blir belastet et returgebyr i tillegg til frakt tur/retur for forsendelsen.

Tilvirkningskjøp
Uavhentede tilvirkningskjøp faller utenfor angreretten og ordren kanselleres derfor ikke. Returgebyr og frakt tur/retur vil komme i tillegg til kjøpesum.

Lagerleie
For uavhentede tilvirkningskjøp som ikke er avhentet hos Bad.no innen 3 døgn (ikke medregnet lørdag og helligdager), blir det beregnet lagerleie fra og med 4 døgn.

Returgebyr og lagerleie er regulert i salgsvilkårene.

Angrerett og retur

Som privatperson har du åpent kjøp og rett til å trekke deg fra kjøpsavtalen innen 14 dager fra du mottok varene. Husk at du er ansvarlig for retur/returfrakt selv, så påse at pakken er tilstrekkelig emballert.

For å returnere en vare gjør du følgende:

1. Benytt vårt retursenter og meld i fra at du ønsker å benytte 14-dagers angrerett / åpent kjøp.

2. Returner produktet i originalemballasjen innen 14 dager fra du har gitt beskjed. Produkt / emballasje skal være i samme stand som du mottok den.

3. Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt. Pengene refunderes til samme kort / konto du benyttet ved betaling.

Les mer om åpent kjøp, retur og angrerett her.

Ja, iht. forbrukerkjøpsloven betaler du returforsendelsen og utgifter til eventuell ny emballasje selv.

Angreretten / åpent kjøp gjelder ikke på tilvirkningskjøp og kjøp av intimvarer med brutt forsegling. Tilvirkningskjøp er varer som er spesialprodusert for deg, f.eks. en dusjløsning produsert på spesialmål. Toalettsete med brutt forsegling er eksempel på en intimvare som ikke kan returneres.

Om ikke annet er avtalt, skal varen returneres til:

Bad.no AS
Midtunhaugen 13A
5224 Nesttun

Merk forsendelsen med: Retur XXXX (hvor XXXX representerer ditt unike ordrenummer eller returnummer)

Vi tilbakebetaler pengene dine innen 14 virkedager etter at vi har mottatt varen. Hvor lang tid det faktisk tar avhenger av hvilken bank du bruker og er ikke noe Bad.no kan påvirke.

Ordre og betaling

Når du gjennomfører en bestilling i nettbutikken med kortbetaling, er beløpet kun reservert på din konto. Vi trekker pengene først når varen er sendt. Har du ikke mottatt ordrebekreftelse er det fint om du sjeker søppelkassen (spam) din.

Dersom din ordre ikke plukkes, kan du kansellere hele eller deler av ordren. Du ser oppdatert ordrestatus i nettbutikken. Ta kontakt med kundeservice pr. e-post.

Dersom ordren plukkes
Da er det for sent å kansellere ordren og du må motta varen som normalt og returnere den gjennom angrerett innen 14 dager.

AfterPay faktura er en avtale mellom deg og AfterPay hvor du alltid får varen før du betaler. Fakturaen vil ha betalingsfrist på 14 dager fra varene sendes til deg, og du betaler ikke for varer som er feil, eller som ikke dukker opp. Fakturaen blir sendt ut til den e-postadresse du brukte når du gjorde ditt kjøp. Det er enkelt, risikofritt og praktisk. Du kan alltid finne fakturaen din ved å logge inn på MyAfterPay.

Logg deg inn på MyAfterPay her.

Med AfterPay kan du velge å dele opp betalingen på en faktura med Flex eller Fix. AfterPay Flex gir deg fleksibiliteten til å betale mindre den ene månden, og litt mer neste, så lenge betalingen alltid er over minstebeløpet. Minstebeløpet per måned er omtrent 10% av kjøpsbeløpet. Du kan også velge Afterpay Fix, for å delbetale dine kjøp over en fast tidsperiode. Månedsbeløpet avhenger av kjøpsbeløpet og hvor mange måneder du velger å splitte det over. Velg mellom 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder, direkte på MyAfterPay.

Fakturakjøp og delbetaling er en avtale inngått mellom deg og AfterPay. Vi kan derfor ikke hjelpe deg med spørsmål knyttet til AfterPay faktura eller delbetaling.

Kontakt AfterPay kundeservice.

Når du kjøper en vare i nettbutikken med NETS Easy kortbetaling, reserverer vi beløpet på din konto. Reservasjonen utgår normalt etter 2-5 virkedager og er ikke noe Bad.no kan påvirke. Pengene trekkes fra din konto når varen er sendt.

Bad.no kontakt oss faq spørsmål og svar

Kontakt oss

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA, og Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.