Transportskader

Selv om vi gjør vårt ytterste for at du som kunde skal bli fornøyd, skjer det dessverre av og til at det oppstår problemer med leveransen. Når du mottar varer fra Bad.no er det derfor viktig at du sjekker emballasjen grundig for eventuelle synlige skader.

Les mer om hvordan vi sender pakker her ->

Ved levering

Når du mottar varen, må du se etter eventuelle skader på emballasjen. Dersom du finner noen skade, noterer du dette på fraktbrevet eller sjåførens håndterminal før du signerer på at du har mottatt varene. Fraktør skal også signere på at dere er enige om de synlige skadene og dersom sjåfør har med fraktbrev skal du ha en kopi av dette som bevis og garanti.

Etter levering

Dersom du mottar varer hvor emballasjen ser uskadet ut, bør du åpne forsendelsen så snart som mulig, og sjekke innholdet for feil og mangler. Sjekk også at du har fått levert riktig produkter og riktig antall opp mot pakkseddel eller ordrebekreftelse. Du bør alltid kontrollere varene for skade uten unødig opphold og senest innen 7 dager etter mottak.

Meld transportskade

Dersom noe er feil, kontakter du oss så snart som mulig. Ta gjerne bilder av skaden.

Inkluder mobilnummer, kundenummer og ordrenummer i e-posten, og ta vare på både produktet og emballasjen inntil saken er avklart.

Åpningstider support: Mandag-fredag kl. 08:00-16:00.
Lørdag/søndag/helligdager stengt

Lagt i kurv Handlekurv  (0 produkt produkter)
4,5 av 5 stjerner basert på 2500+ omtaler
Handlekurven din er tom